Alvast bedankt voor je recensie.

 

Angré Brink

Skoallestrjitte 1

9271BT

De westereen

Reactie plaatsen

Reacties

Inge
een maand geleden

Mijn diepe wens was om de gehechtheid aan schijnveiligheid (controle) los te laten en volledig in vertrouwen te zijn. Aanvankelijk vond ik die stap heel erg spannend maar een goed voorgesprek en de weg er naar toe hielpen mij er enorm bij. Op de dag zelf heel liefdevol ontvangen. Tijdens de reis veel mooie, waardevolle inzichten gekregen. Veel los kunnen laten. Het voelde erg veilig en Angré voelde heel goed aan wanneer ze even extra aandacht mocht geven en wanneer ze het proces mocht laten gaan.
Heel dankbaar voor! En zeker een aanrader, ook als je het spannend vind…

Angelique Van Soest-Veenman
2 maanden geleden

Ik was op zoek naar een zachte, veilige omgeving om een liefdevolle reis naar mijzelf te maken los van mijn gedachten. Ik wilde naar hetgeen mij gelukkig, dankbaar, liefdevol maakt en wat mij belemmert om dat te zijn of tegenhoudt in wat ik wil zijn. Angré heeft mij in alle liefde ontvangen, haar locatie straalt rust en sereniteit uit net als zijzelf. Het zachte licht, de mooie muziek, samen Angré en de cacaobliss nam mij mee op mijn droomvlucht. De Efteling is er niks bij ☺️! Een reis naar mijzelf de magische kant en ook soms de intense kant. Door beide kanten van mijzelf te zien kon en kan ik dingen loslaten en begrijpen. Verder weet ik dat ik altijd naar deze enorm krachtige liefdevolle plek in mijzelf kan gaan. Dankjewel Angré voor jouw liefdevolle zorg en aandacht. Liefs Angelique

Joke Wigbout
3 maanden geleden

Vandaag heb ik voor de 2e keer een hele bijzondere mooie diepe reis gemaakt. Super waardevol!
Angre is een mooie en lieve vrouw. Fijne plek, na de sessie heerlijk gegeten. Eigenlijk zou iedereen zo'n mooie reis moeten maken. Je komt bij je kern, wie je daadwerkelijk bent.

Hongerige reiziger;)
5 maanden geleden

Afgelopen week aan de hand van het medicijnwiel een zeldzaam waarde(n)volle avond gehad. Angré weet vanaf het eerste moment een ontspannen sfeer te creéren om het vervolgens via de vier windrichtingen het goede gesprek te voeren over je levensreis. Mooie inzichten opgedaan en een een aantal hardnekkige - aan mij zelf opgelegde beperkingen - beetgepakt en opgeruimd. Al met al naar huis gegaan met een inspirerende leidraad voor het vervolg.
Minpuntje van de avond was wel dat er in tegenstelling tot bij veel andere recensenten geen lekkere maaltijd volgde. Maar dat wordt binnenkort vast nog wel eens goedgemaakt!
Tige tank Angré!

Joke Wigbout
7 maanden geleden

Ik heb cacaubliss gevolgd bij New-insept.
Alles was super goed voor elkaar.
Goede begeleiding, een reis met mooie muziek en na afloop een heerlijke maaltijd.
Ik kom zeker terug!

Alwin
2 jaar geleden

Ik heb bij Angré een hele mooie truffelceremonie mogen ervaren. Angré is erg liefdevol en geeft je alle tijd en ruimte die jij nodig hebt. De ceremonie heeft me tot mooie inzichten gebracht die mij weer verder helpen. Angré zorgt goed voor je en geeft je een vertrouwt gevoel. Na de ceremonie stond er heerlijk eten klaar en geeft ze je goede nazorg. Pas wanneer jij je weer helemaal geaard voelt, ga je weer naar huis. Kortom: een heel mooie ervaring die me bij zal blijven.

Anoniem
2 jaar geleden

Wat een bijzondere en geweldige ervaring was dit, een warm welkom in een sfeervolle omgeving welke je in een veilige en rustgevende gemoedstoestand brent.
De begeleiding van Angré voelt heel goed, haar aanwezigheid merk je tijdens de sessie niet en de prachtige muziek brengt je naar je diepere ik, de ondersteuning is er alijd wanneer je haar nodig bent.

Verhelderende ervaring, voel me herboren en ga dit zeker nog een keer herhalen.

Angré bedankt voor alles (Ook het lekkere eten)

Shakira
2 jaar geleden

Mijn ervaring met de truffelsessie bij Angre Brink was heel mooi. Vanaf het moment dat ik aankwam, voelde ik me welkom en er hing een fijne energie die meteen een gevoel van rust en veiligheid gaf.

De begeleiding van Angre was super en heel persoonlijk. In eerste instantie ervaarde ik veel angst, maar Angre hielp me hier heel goed doorheen. Haar kalme en ondersteunende aanwezigheid zorgde ervoor dat ik me veilig voelde en me volledig kon overgeven aan de ervaring.

Na de aanvankelijke angst, maakte ik een fantastische spirituele reis. Het was een diepgaande en verrijkende ervaring die ik nog lang zal koesteren.

Ook de nazorg was uitstekend. Er werd ruim de tijd genomen om weer tot mezelf te komen voordat ik aan de thuisreis begon.

Tineke
2 jaar geleden

Wat een mooie en bijzondere ervaring!!
De rust, liefde, sereniteit, zorgzaamheid… een plek waar je je veilig en vertrouwd voelt!
Zonder te weten waar je naar toe reist… het is goed! Zeg ‘ja’ tegen alles en laat je meevoeren op de geweldige muziek! Dank je wel lieve Angré!🙏🏼

Christine
2 jaar geleden

Mijn innerlijk reis die ik heb beleefd bij Angre was ontzettend mooi en fijn. Het heeft mij inzichten gegeven, rust en vertrouwen. Angre is veelzijdig en kan jou op verschillende manieren begeleiden om inzichten te krijgen en gelukkiger te leven. De ruimte, de begeleiding, de sfeer. Alles klopt. Dankjewel Angre. Het was magisch.